The Music


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

my name is

My photo
Pamulang, Indonesia
damn my education, i can't find the words to say about the things caught in my mind. always dreaming, never realizing. the in-between girl, trapped in reality while longing for the fantasy. have a thing for Noel Gallagher and obsessed with UK.

Aug 23, 2009

that guy over there now has faded away


diiringi denting piano bernada rendah

hangatnya kini menguap tak berbekas
meninggalkan jejak bisu di sekeliling langkahku
dia menghilang

sudah kuputuskan,
aku takkan menunggu kepulan asap memudar
kubiarkan dia menari sendiri sepi
berbalut temaram pekat
menghitam kelam

mungkin aku jahat
mungkin aku tak peduli
biarlah, bukan aku yang ingin.
jika aku pasti akan bergeming
seperti janjiku sendiri.


kau harus ingat
bukan aku yang pergi
bukan pula terbatasnya pilihan.
itu pilihanmu, kau yang memilih.
dirimu sendiri.


"You'll never realized how much i love you
you'll never know how much i really care.
but even the tiniest thing must have an end
until that day comes
I won't be standing here waiting for you."


2 comments:

swhanez said...

bener2 likes this cha! pengen gw copy paste rasanya (exactly the same as my sucks love life uhuhuh)
keep smiling n shinning dear! :)

maulidadisaa said...

sangkyuuuuu :))